Suomen Lentopalloliitto ry:n YLIMÄÄRÄINEN LIITTOKOKOUS pidetään sunnuntaina 30.11.2014 klo 9.00 Sokos Hotel Tornissa, Ratapihankatu 43, Tampere.

24.10.2014

YLIMÄÄRÄINEN LIITTOKOKOUS

pidetään sunnuntaina 30.11.2014 klo 9.00
Sokos Hotel Tornissa, Ratapihankatu 43, Tampere

Valtakirjojen tarkastus aloitetaan klo 8.30.

Kokouksen asialistalla on liiton puheenjohtajan valinta. Puheenjohtajan paikka tuli auki, kun kansanedustaja Arto Satonen luopui puheenjohtajuudesta lisääntyneiden työtehtäviensä vuoksi. Uusi puheenjohtaja valitaan Satosen kaksivuotiskauden loppuosan ajaksi eli vuoden 2015 loppuun asti.

Lentopalloliiton liittovaltuuston kevätkokouksessaan nimeämä ehdollepanotoimikunta kartoittaa ehdokkaita uudeksi puheenjohtajaksi ja tekee oman esityksensä liittokokoukselle.

Liittokokouksessa on äänivalta liiton jäsenseuroilla ja jäsenyhteisöillä. Jokainen edustaja voi kokouksessa edustaa vain yhtä jäsentä. Kokousedustajilla on oltava edustamansa yhteisön valtakirja.

Suomen Lentopalloliitto ry