Lentopallon naisten mestaruusliigaa Kuortaneella

2.1.2015

Kuortaneella pelataan pääsarjalentopalloa myös keväällä 2015. Alueen lentopalloväelle pääsarjatason lentopallon seuraaminen on oiva mahdollisuus.

Kuortaneen Urheilukukiossa opiskelevat vuonna 1996–1997-syntyneiden tyttöjen maajoukkue pelaa naisten mestaruusliigassa, joka on ylin sarjataso Suomessa. Kevätkaudella Kuortaneella pelataan yhteensä vielä kuusi mestaruusliigaottelua. Otteluihin on vapaa sisäänpääsy.

Kuortaneella opiskelevat tyttöjen maajoukkuepelaajat pelasivat jo viime kaudella naisten mestaruusliigassa. Tälläkin kaudella tyttömaajoukkueen mestaruusliigaottelut tuovat Kuortaneelle Suomen korkeatasoisinta lentopalloa pääsarjatasolta.

Kevätkaudella Kuortane pelaa vielä kuusi kotiottelua LP-Areenalla. Vastaan asettuu esimerkiksi helmikuun 15. päivä LP Viesti, joka pelaa naisten Mestareiden liigassa tällä kaudella ensimmäisenä suomalaisjoukkueena lajihistoriassa.

Alueen lentopalloväelle tarjoutuu oiva mahdollisuus nähdä huippulentopalloa, joten Kuortaneella kannattaa ehdottomasti suunnata, jos tilaisuus siihen on.

Kuortaneen kevätkauden naisten liigaottelut

Tammikuu
La 17.1 klo 15:00 Kuortane – LP Vampula
Su 18.1 klo 15:00 Kuortane – LP Vampula
Su 25.1 klo 15:00 Kuortane – Pieksämäki Volley

Helmikuu
La 7.2 klo 15:00 Kuortane – Pölkky Kuusamo
Su 15.2 klo 15:00 Kuortane – LP Viesti
Su 22.2 klo 14:00 Kuortane – LP Kangasala

Kaikki ottelut pelataan Kuortaneen LP-Areenalla. Vapaa sisäänpääsy.