Suomen lentopalloliitto hakee toimitusjohtajaa.

30.1.2015

Suomen Lentopalloliitto ry:n tehtävänä on edistää lentopalloilun ja beach volleyn toimintaedellytyksiä Suomessa. Liiton toimintaan sisältyvät mm. nuorisolentopallo, kilpailutoiminta, huippu-urheilu, harraste- ja terveysliikunta sekä seurapalveluiden tuottaminen. Lentopalloliitossa on noin 400 jäsenseuraa ja lajin harrastajia on noin 120 000.

Suomen Lentopalloliitto hakee

TOIMITUSJOHTAJAA

vastaamaan liiton toiminnan johtamisesta ja edelleen kehittämisestä. Tuloksellinen toiminta edellyttää kehittämishakuista tavoitteiden asettamista ja tehokasta henkilöstöjohtamista, markkinointihenkisyyttä sekä tiivistä yhteistyötä erilaisten sidosryhmien kanssa. Tehtävänäsi on luotsata vahvasti elävää ja kasvavaa lajia sekä liitossa työskentelevää 20 lajiin intohimoisesti suhtautuvaa asiantuntijaa. Kehität kilpailu- ja seuratoimintaa, beach volleyta sekä huippulentopalloa kruununjalokivenämme miesten maajoukkue.

Edustat Lentopalloliittoa ja lajia kotimaisilla ja kansainvälisillä lentopallofoorumeilla sekä solmit aktiivisesti suhteita liiton eri sidosryhmiin.

Elämämme ei aina ole ruusuilla tanssimista, mutta parhaimmillaan se voi olla sambaa Riossa 2016. Miesten maajoukkue on matkalla olympialaisiin, se nimettiin vuoden joukkueeksi 2014 ja sitä luotsaa vuoden valmentaja Tuomas Sammelvuo.

Lentopallossa on menossa vahva buumi viime syksyn MM-kisojen upean menestyksen jälkeen ja fanikulttuurin kasvamisen myötä. Buumin hyödyntäminen on avainasia liiton toiminnassa.

Toimitusjohtajan tehtävässä onnistuminen edellyttää vahvaa operatiivista asennetta ja hihojen käärimistä. Valittavalta edellytämme hyvää organisointi-, yhteistyö- ja neuvottelutaitoja sekä talousasioiden erinomaista hallintaa. Näemme eduksi kunnianhimoisen asenteen, ihmisten innostamiskyvyn sekä tuloksia aikaansaavan ja vastuuntuntoisen johtamisen. Sinulla on näyttöjä ihmisten tuloksekkaasta johtamisesta. Tunnet järjestömaailman ja yritysmaailma pelikenttänä on sinulle niin ikään tuttu.

Tehtävään soveltuva koulutus ja hyvä englannin kielen taito ovat perusvaatimuksia, joiden lisäksi arvostamme liiketoiminnallista ja markkinoinnillista ajattelutapaa.

Lisätietoja tehtävästä antaa Jaakko Lehto Executive Search Oy:n partnerikonsultti Kari Hakala 28.01. klo 15.00-16.30, 02.02 klo 13.00-14.00 ja 4.2. klo 09.00-10.00, puh 050 339 77 22.

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen ja ansioluetteloineen 10.2.2015 mennessä sähköpostilla osoitteeseen: rekry@jaakkolehto.fi ja laita otsikkoon tunnus: ” Lentopalloliitto - Toimitusjohtaja”.