C-tyttöjen alueleiri 23.6.2016 Kuortaneella. Valmentaja luethan huolellisesti ohjeet!

3.6.2016

C-tyttöjen alueleiri 23.6.2016 Kuortaneella

Muutamia asioita joita kannattaa huomioida pelaajia ilmoittaessa. Pelaajat leireille tulevat valmentajien suositusten kautta.

Valmentajien tulee tehdä joukkueissaan esikarsintaa ja ehdottaa leireille potentiaalisimpia pelaajia huomioiden mm. seuraavat perusteet:

1) Urheilullisuus, lajitaidot ja kehittymisen halu

2) Pituus (pelirooli huomioiden)

3) Määrätietoisuus, kilpailuhenkisyys, voiton tahtoisuus

Kesän alueleiritysten pohjalta valitaan Lännen tyttöjen aluejoukkueet syyskuussa pidettäviin Aluejoukkueiden SM-kisoihin.

Uusille aluevalmennuksesta kiinnostuneille tytöille ja heidän valmentajilleen tiedoksi ’lyhyt oppimäärä’ siitä mistä aluevalmennuksessa on kysymys (Lähde: Suomen lentopalloliitto, aluevalmennuksen periaatteet):

Aluevalmennus huippu-urheilun tukijalka

Koko maan kattava alueellinen ja maakunnallinen nuorten katsastus- ja leiritystoiminta on pohjana lentopalloliiton huipulle tähtäävässä toiminnassa. Aluevalmentajien johdolla 12-13-vuotiasta lähtien kartoitetaan ja katsastetaan Suomen lentopalloilevien nuorten taso ja potentiaalisuus.

Seuravalmentajien ja aluevalmentajien yhteisnäkemyksellä kunkin alueen potentiaalisimmat pelaajat kutsutaan alueleireille harjoittelemaan ja pelaamaan, josta parhaat valitaan edustamaan omaa aluettaan C- ja B-nuorten aluejoukkueiden SM-turnauksiin maajoukkuevalmentajien katsastettaviksi. Aluejoukkueiden SM-turnaukset toimivat hyvänä tilaisuutena nähdä kerrallaan Suomen 100 lahjakkainta tyttöä ja 100 lahjakkainta poikaa. Turnaukset toimivat myös ikäluokkien maajoukkueiden katsastustilaisuutena.

Ensimmäinen leiri to 23.6. LP-Areenalla, Kuortaneen Urheiluopistolla ns. ’massaleirillä’. Päivän aikataulu/sisältö:

Ilmoittautuminen LähiTapiola Areenalla viimeistään klo 9.30

Harjoitus klo 10-12

Lounas Eppula Buffetissa

Harjoitus klo 14-16 LähiTapiola Areenalla

HUOM! Ilmoittautuminen tapahtuu seuraavasti:

Valmentaja lähettää alla olevan ilmoittautumislinkin valitsemilleen pelaajille. PELAAJA ITSE ILMOITTAUTUU LINKIN KAUTTA. MAKSU TAPAHTUU ENNEN LEIRIÄ TILILLE, JOKA ON ILMOITETTU LOMAKKEEN LOPUSSA. Maksu tulee olla maksettuna viikkoa ennen leirin alkua. Hinta on 35 €/hlö, sisältäen lounaan.

Linkiki ilmoittautumiseen>>>https://eplentopallo.sporttisaitti.com/aluejoukkuetoiminta/c-tytot/

Valmennusterveisin,

Maikki Salmi