Tervetuloa Etelä-Pohjanmaan Lentopallon sivuille

Aluekisoihin poikien ja tyttöjen joukkueet sekä infoa.
Poikien aluejoukkueet C-nuorten aluekisoihin Hollolaan.
Miesten B-sarjan aluemestaruuksista pelataan Kauhajoella la 17.9. Mukana on 12 joukkuetta.
Turnaus pelataan Hollolan liikuntahallilla osoitteessa Terveystie 8, 15780 Hollola.
Ohessa joukkueet.
Lentopallon III-luokan tuomarikurssi järjestetään tiistaina 20.9 klo 18:00…n. 22:00 ABC Seinäjoki Verkatehtaankatu 13 toinen kerros.
Seinäjoen Intersportissa on mahdollisuus tavata pe 2.9 klo. 14:30 Suomen lentopallomaajoukkueen pelaajia ja valmennustimiä.
Suomen Lentopalloliitto ja Etelä-Pohjanmaan maakuntajaosto kutsuu kaikki alueensa lentopalloseurat alueelliseen seuratoimintapäivään la 19.11.2011. Seuratoimintapäivässä pureudutaan seuratoiminnan arkipäivän haasteisiin, jaetaan tietoa ja osaamista seurajohtajien kesken, sekä palkitaan Seuratoiminnan laatuarviointitukea saaneet seurat. Ilmoittaudu ajoissa!
E-P:n kauden 2011 - 2011 nuorten sarjoihin ilmoittautuminen on alkanut.
Perinteinen Ruskaturnaus pelataan taas Alajärvellä la 10.9. Mukana A- ja B-sarjat miehille ja naisille.
RSS ATOM