LENTOPALLON KUUDEN TÄHDEN KLUBI

27.4.2008

Lähde nousukiitoon suomalaisen lentopalloilun mukana!

Aurinkoista päivää Lentopalloliitosta!

Vauhdikas sarjakausi on päättymässä ja pian vaihdamme salit biitsikentille. Lentopallolla on erinomainen vuosi takanaan ja tulevaisuuskin näyttää valoisalta.

Haluamme jakaa miesten maajoukkueen menestystä seurakentälle ja hyödyntää lajin nostetta mahdollisimman monella sektorilla. Seurojen varainhankinnan tueksi onkin kehitetty uusi huippulentopalloilun yritysverkosto – Kuuden tähden klubi.

Klubi tarjoaa yrityksille mahdollisuuden liittyä lentopallon sisäpiiriin kohtuullisella tuhannen euron panostuksella. Jäsenenä yritys pääsee nauttimaan VIP-paikalla Maailmanliigan otteluista, Suomen Cupin finaaleista ja vaihtuvista klubitapaamisista. Lisäksi klubijäsenet saavat erikoishinnat Lentopalloliiton markkinointipaketteihin ja näkyvyyttä Liiton julkaisuissa. Myös lajin ajankohtaiset uutiset tulevat sähköpostiin säännöllisesti.

Kuuden tähden klubilla on omat nettisivut osoitteessa http://www.lentisklubi.fi/, josta löytyy tarkempaa tietoa klubin toiminnasta, mm. kesäkuussa järjestettävästä huippuseminaarista.

Kaikki Lentopalloliiton jäsenseurat voivat osallistua klubijäsenyyksien myyntiin. Jokaisesta myymästään jäsenyydestä seura saa 500€. Kymmenen jäsentä tietää siis 5000€ tuloa seuralle!

Käytä tilaisuus hyödyksi ja kannusta oman seurasi myyjät tositoimiin! Oman arvokkaan seuratyönne lisäksi voitte nyt tarjota kumppaneillenne pienen palan maajoukkuetta.

Lisätietoja klubista ja käytännön myynnistä antaa markkinointipäällikkö Juho Valkama, email juho.valkama@lentis.slu.fi, gsm 044-3443580.

Mukavaa kevään odotusta!