ALOITTAVAN OHJAAJAN KOULUTUS SIIRTYY!!!

8.12.2008

Aloittavan ohjaajan koulutuksen ajankohta siirtyy ensi vuodelle. Tapahtuma piti alun perin järjestää 10.-11.12.08.

10.-11.12.2008 suunniteltu Jalasjärven Aloittavan Ohjaajan Koulutus siirtyy ensi vuodelle vielä määrittelemättömään aikaan, muutamien seurojen toivomuksesta. Todennäköisesti koulutus toteutuu vasta toukokuussa siten, että yhdistämme Aloittavan Ohjaajan Koulutuksen ja Tekniikkakoulun samaan pakettiin. Toteutamme ko. koulutuskokonaisuuden Jalasjärvellä. Tiedotamme asiasta tarkemmin jo alkuvuodesta. Mikäli sitä ennen löytyy seuroja, jotka haluavat järjestää oman Aloittavan Ohjaajan Koulutuksen, ottakaa yhteyttä allekirjoittaneeseen.

Käytän samalla tilaisuutta hyväkseni ja esitän lämpimät kiitokset seura-aktiiveille päättyvän vuoden yhteistyöstä. Hyvää Joulua ja Lentopalloilullistakin Vuotta 2009!

T. Paloniemen Arska

Ari Paloniemi