1995 - 96 SYNTYNEIDEN POIKIEN SEURAJOUKKUEVALMENTAJILLE

3.9.2010

Lähestyn teitä seurajoukkuevalmentajat /yhteyshenkilöt valtakunnallisesti tärkeällä asialla. Koska Suomi on pieni maa on meidän tehtävä kaikkemme että löytäisimme motivoituneet,  lahjakkaat ja taitavat pelaajat maajoukkuekatsastuksen piiriin.

Tiedän varmuudella sen että lapset kehittyvät ja kasvavat erilaista vauhtia johtuen monista eri syistä, eivätkä välttämättä ajaudu aluevalmennuksen piiriin ensimmäisessä vaiheessa. Koska aluejoukkuevalmentajilla on vain rajalliset mahdollisuudet seurata poikien kehittymistä kalenterivuoden aikana käännynkin teidän puoleenne. Osa lahjakkaista pelaajista jää väkisinkin aluejoukkue toiminnan ulkopuolelle ja jotta löytäisimme myös heidät  tarvitsen teidän apuanne.

Pyydän että ilmoittaisitte minulle suoraan pojista jotka täyttävät ainakin kaksi seuraavista kriteereistä. voitte kertoa myös muiden seurojen pelaajia jotta kukaan ei jäisi nyt ulkopuolelle. Voitte esittää myös tuttuja pelaajia jotka ovat mielestänne kehittyneet aivan erityisesti.

Tässä kriteerit:

-         asennoituminen urheiluun ns.himourheilija joka harrastaa muitakin lajeja

-          ”puhtaat” perustekniikat, hihalyönti – sormilyönti -

-         pituus

-         fyysinen lahja ( nopeus , kimmoisuus )

Pyydän pelaajaesittelyjä sähköpostiini.

Kiitän jo etukäteen.