AIKUISTEN SARJOIHIN ILMOITTAUTUMINEN ALKANUT!

13.8.2012

Lentopallokauden 2012-13 E-P:n alueen aikuisten sarjoihin ilmoittautuminen on alkanut. Myös ennen kautta pelattaviin AM-turnauksiin voi jo ilmoittautua.

- AIKUISTEN SARJAT -
Miesten 4- ja harrastesarjoihin sekä naisten 3- ja harrastesarjoihin ilmoittautuminen päättyy ke 12.9.2012. Ilmoittautumaan pääset TÄSTÄ ja ilmoittautuneita joukkueita voit seurata TÄSTÄ.

- ALUEMESTARUUSTURNAUKSET -
Perinteiset kauden avaavat aluemestaruusturnaukset pelataan taas miesten B- ja naisten B-sarjojen osalta. AM-turnauksiin ovat tervetulleita kaikki aikuisjoukkueet kakkossarjasta alaspäin sekä juniorijoukkueet, jotka haluavat kovia pelejä ennen kauden alkua. AM-turnausten ilmoittautuminen päättyy ke 5.9.2012. Ilmoittautumaan pääset TÄSTÄ ja ilmoittautuneita joukkueita voit seurata TÄSTÄ.

Seuroja jotka haluavat järjestää AM-turnauksen, pyydetään varaamaan sali välittömästi ja ottamaan yhteys sarjanhoitajaan. Maksamme turnauksesta pienen järjestelypalkkion! Hyviä ajankohtia salin varaamiseen ovat kaikki syyskuun viikonloput 8.-30.9. välillä ja mielellään 2-3 kenttää on vaatimuksena.

Tervetuloa mukaan kaikki!