B-poikien Aluejoukkueen ohjelma ennen aluejoukkueiden SM-kisoja

13.11.2013 klo 11:10

Turnausten ja pelien täyttämä lokakuu on ohitse ja B-poikien Aluejoukkueen osalta aloitetaan loppusuora kohti aluejoukkueiden SM-kisoja.

Seuraava katsastusleiri pidetään sunnuntaina 8.12. Nurmohallilla (’Nurmon Liikkarilla’) . Leirin aikataulu:

• ilmoittautuminen leirille klo 9.30 alkaen
  • ensimmäiset harjoitukset klo 10-12
  • lounastauko klo 12-14
  • toiset harjoitukset klo 14-16

Kyseessä on katsastusleiri, johon joukkueiden valmentajat ilmoittavat pelaajansa etukäteen 27.11. mennessä sähköpostilla Pasille (pasi.luostarinen@atria.fi). Ilmoittamisesta tulee käydä ilmi, mikä on pelaajan nimi, pelipaikka jota hän Aluejoukkueessa tavoittelee sekä pelaajan edustama seura. Kyseisenä päivänä pelataan 2-sarjan ottelu Jymy-Kuortane 2 - tässä ottelussa pelaavat pojat katsastetaan erikseen eli heidän ei tarvitse murehtia leirille pääsemistä.

Leirin hinta on 30 euroa sisältäen lounaan. Maksetaan paikanpäällä käteisenä.

Joukkueet varamiehineen Aluejoukkueiden SM-kisoihin nimetään ja julkistetaan heti leirin jälkeen, viimeistään 14.12. mennessä.

SM-kisoihin valmistava leiri pidetään Aluejoukkueisiin valituille pelaajille maanantaina 6.1. (loppiainen) Kuortaneella klo 10 alkaen. Tarkempi leiriohjelma julkaistaan lähempänä leirin ajankohtaa.

Aluejoukkueiden SM-kisat pelataan 17.-19.1.