Tilastointikoulutus Torniossa 17.1.2014, B-nuorten alue-SM -turnauksen yhteydessä.

12.12.2013

Tilastointikoulutukseen haetaan innokkaita ihmisiä. Haku alkaa heti ja päättyy ti 7.1.2014. Aika: 17.-19.1.2014 (aloitus pe 17.1. klo 14-15 maissa, päätös sunnuntaina klo 15 maissa) Paikka: Tornio, Lappi

Hei

Tilastointiosaamista tarvitaan lajissamme monin tavoin ja monella eri tasolla. Koulutus antaa mahdollisuuden lisätä alueen/akatemian/seuran/joukkueen osaamista.

Tilastointikoulutukseen haetaan innokkaita ihmisiä ja haku alkaa heti ja päättyy ti 7.1.2014.

Paikka: Tornio, Lappi

Koulutukseen otettavien määrä:

8-10 henkilöä, joista 3-4 henkilöä on aiemmin koulutuksen suorittanut (täydentävät) tai muutoin Data Volleyn kanssa toimivia.

Koulutuksen tavoite:

Saada perusteet lentopallon suoritusten tilastoinnista, hallita auttavasti tilastointia Data Volley 2007 ohjelmalla kahden joukkueen osalta, tutustua analyysimahdollisuuksiin niin Data Volleyn kuin Data Videonkin osalta sekä toimia yhtenä turnauksen tilastoijista (3-6 ottelua/tilastoija). Täydentävien tilastoijien osalta mennään perusteita pidemmälle.

Koulutuksen hinta:

50 euroa (sisältää koulutuksen, materiaalit, majoituksen 2vrk/2-3hh, ruokailut tapahtuman yhteydessä sekä pääsyn turnauksen tapahtumiin).

Matkoissa pyrkikää tulemaan aluejoukkueiden mukana tai muutoin kimppakyydein.

Mukaan tarvitset:

Kannettavan tietokoneen, jatkojohdon, muistitikun (väh. 2gt) tai ulkoisen kovalevyn, muistiinpanovälineet sekä vapaaehtoisesti videokameran, jolla voi tallentaa pelejä tarkistusta ja videoanalyysia varten!

Kouluttajana toimii Tuomas Mikkola, Suomen Lentopalloliiton tilastointivastaava.

Lähetä allekirjoittaneelle (Tuomas Mikkola) vapaamuotoinen hakemus sähköpostitse ti 7.1.mennessä, jossa

• kuvaat omaa innokkuuttasi koulutukseen osallistumiseksi (miksi juuri sinut pitää valita)
  • kuvaat lyhyesti kokemustasi lentopallon ja lentopallotilastoinnin osalta tai muu soveltuva osaaminen
  • kuvaat lyhyesti, mihin voisit hyödyntää saamaasi koulutusta