Fortum Tutor -ohjelman avulla energiaa mini-ikäisten valmennukseen. Hae tutoroitavaksi seuraksi tai tutoriksi.

16.12.2013

Valtakunnallisen Lentopallon Fortum Tutor -ohjelman tavoitteena on kehittää lasten lentopallovalmennusta Suomessa. Ohjelman avulla halutaan taata lentopalloa harrastaville lapsille innostava harrastusympäristö ja osaava valmentaja. Tärkein kohderyhmä on mini-ikäisten, eli alle 12-vuotiaiden, valmentajat.

Lentopalloliitto valitsee vuosittain noin 20 tutoria, jotka toimivat seurojen omien valmentajien ja ohjaajien apuna. Fortum Tutor -ohjelman avulla seuravalmentaja saa apua ja tukea käytännön harjoitus- ja pelitilanteissa. Ohjelman avulla madalletaan myös uusien ohjaajien kynnystä ohjaamisen aloittamiseen ja autetaan heitä onnistumaan lentopalloilevien lasten kehittymisessä. Valittavat Tutorit koulutetaan tehtäväänsä ja he toimivat kiinteässä yhteistyössä Lentopalloliiton aluepäällikköjen kanssa.

Upea mahdollisuus kehittää junnutoimintaa

Fortum Tutor -ohjelmaan haetaan 20 Tutoria, joilla on innostus ja halu kehittää suomalaista junioritoimintaa sekä jakaa osaamistaan mini-ikäisten seuravalmentajille ympäri Suomea. Tutorit toimivat seuravalmentajien apuna arjen valmennuksessa ja auttavat seuran omia valmentajia kehittymään arvokkaassa työssään.

Ohjelmaan valitaan hakemusten perusteella seuroja, joilla on F- ja E-ikäisten toimintaa ja jotka sitoutuvat toiminnan kehittämiseen pitkäjänteisesti ja tavoitteellisesti.

Tutoreiden ja seurojen haku käynnistyy nyt!

Hae tutoroitavaksi seuraksi tai tutoriksi. Lisää aiheesta löydät täältä.