Raahen Power Cup -ilmoittautuminen on avattu!

14.2.2014

Ensi kesän Power Cupin ilmoittautuminen on nyt avattu. Joukkueet kannattaa ilmoittaa turnaukseen heti ensimmäisen ilmoittautumisjakson aikana, koska passien hinnat ja joukkuemaksut ovat nyt edullisimmat.

Ilmoittautumiset tehdään Power Cupin nettisivujen kautta:

Ensimmäinen ilmoittautumisjakso on 13.2.-6.3.

Lasten ja nuorten ainutlaatuinen mammuttiturnaus Power Cup pelataan ensi kesäkuussa jo 30. kerran. Nyt kaikki lentisjunnut mukaan juhlaturnaukseen Raaheen 5.-8.6.!

Lentopalloliiton uudet jäsenseurat, jotka eivät ole aiemmin olleet mukana tapahtumassa, tai seurat, jotka lisäävät joukkuemääräänsä edelliseen vuoteen verrattuna, saavat tuoda uudet joukkueensa mukaan ilman joukkuemaksua.

Power Cupin turnausmaksut kattavat paljon. Niihin sisältyy osallistumisoikeus, yöpyminen koulumajoituksessa, ateriat torstain lounaasta sunnuntain lounaaseen, vakuutus, oheisohjelmat, kisapaita ja kisapassi.

Aivan erityisesti pelaajien kannattaa käyttää myöhemmin kesällä hyväkseen tämä etu: Pelaajat pääsevät kisapaita päällään ilmaiseksi katsomaan miesten Maailmanliigaa: 13.-15.6. Suomi – Australia, 27.-29.6. Suomi – Kanada ja 4.-6.7. Suomi – Belgia. Sama etu koskee myös tyttöjen U19 EM-kisoja 16.-21.8. Tampereella.