C-poikien (-00/-01 syntyneet pojat) Aluejoukkuetoiminnasta ja ensimmäisestä leirityksestä

9.4.2014 klo 11:50

Aluejoukkueterveiset pelimiehille ja valmennusjoukoille! Kohti syksyn Aluejoukkueiden SM-kisoja.

Kevään korvalla tehtiin pieniä muutoksia Lännen aluevalmennuksessa: Finnin Juha, joka veti aiemmin C-poikien Aluejoukkuetoimintaa, siirtyy nyt B-poikien Aluevalmentajaksi. Allekirjoittanut, joka vastaavasti veti viime vuonna B-poikien Aluejoukkuetoimintaa , ottaa vuorostaan vastuulleen C-poikien Aluejoukkuetoiminnan ja siihen tänä kautena kuuluvat -00 & -01 syntyneet pojat.

Seuraava iso etappi Aluejoukkueelle on C-poikien Aluejoukkueiden SM-turnaus 19.-21.9. Kurikassa. Kotikisat siis vuorossa... Vuonna 2009 taidettiin pelata edelliset Alue-SM kotikisat ja silloin SM-kultaa vei Lännen alue...

Tämän vuoden C-poikien valmennustiimin runko alkaa olemaan valmis. Allekirjoittaneen lisäksi valmennustiimissä ovat mukana Keskisen Petri Seinäjoelta ja Förstin Antti Evijärveltä.

Tulevan kauden Aluejoukkueen ohjelma on seuraavanlainen:

- la 10.5. ns 'massaleiri'. 2 + 2 tunnin sessio. Pelaajatilanteen / poikien lähtötason katsastus

- to 29.5. ns 'massaleiri'. 2+2 tunnin sessio. Pelaajatilanteen / poikien lähtötason katsastus

- la 14.6. ns 'kutsuleiri'. 2+2 tunnin sessio. Pienemmällä rungolla joukkueen pelitavan luominen ja tuominen harjoitteisiin ja pelaamiseen.

Kesälomien jälkeen jatkamme heinäkuun lopussa siten, että ennen Alue-SM kisoja meillä on kaksi yhden päivän leiriä ja lopullisella joukkueella 1,5 vrkn leiri lähempänä kisoja.

Massaleirien tarkoituksena on siis katsastaa pelaajiemme tilanne niin lukumäärän kuin osaamistenkin suhteen. Näille leireille kaikki ilmoittautumiset tulevat valmentajien kautta, ei siis vanhempien tai poikien itsensä toimesta. Tässä kohtaa korostan, että nämä ekat leirit eivät ole 'tekniikkaleirejä' joille tullaan oppimaan, vaan leirejä joille tullaan näyttämään mitä osataan. Ilman muuta tekniikkavirheisiin yms leireillä puututaan ja annetaan vinkkejä, mutta uuden opettelu ei ole lähtökohtana. Valmentajat : Lähettäkää leireille poikia, joilla on paloa hommaan ja riittävät tekniset osaamiset.

Ensimmäinen leiri pidetään lauantaina 10.5. Kuortaneen Urheiluopistolla. Päivän ohjelma on seuraavanlainen:

• Klo 9.30 alkaen ilmoittautuminen leirille (Kuortane-halli)
  • Klo 10-12 ensimmäinen harjoitus (Kuortane-Halli)
  • Klo 12-14 lounastauko. (Lounas Eppula-buffetissa Urheiluhotellilla)
  • Klo 14-16 toinen harjoitus (LP-Areena)

Leirin osallistumismaksu 30 euroa maksetaan käteisellä leirille saavuttaessa. Leirimaksu sisältää harjoitukset ja lounaan.

Ilmoittautuminen leirille: Joukkueiden valmentajat ilmoittavat leirille potentiaalisimmat pelaajat ja vastaavat aikatauluinformaation kulkemisesta pelaajille. Erillistä leirikutsua ei lähetetä. Ilmoitukseen mukaan pelaajan nimi, syntymävuosi ja seura. Ilmoittautumiset Pasille (pasi.luostarinen@atria.fi).

Ei muuta kuin porukalla kohti Alue-SM kisoja!!!

Lännen C-poikien Aluevalmennustiimin puolesta

Pasi Luostarinen