Nurmon Jymy mukana Fortum Tutor-ohjelmassa.

12.5.2014

Fortum Tutor -ohjelma käynnistyy

Lentopallon lasten ja nuorten valmennus ottaa jälleen yhden harppauksen eteenpäin, kun valtakunnallinen Fortum Tutor -ohjelma pyörähtää käyntiin.

Ohjelmaan on valittu ensi vaiheessa mukaan 36 lentopalloseuraa eri puolilta maata, Sodankylästä Sipooseen ja Kokkolasta Kiteelle.

Fortum Tutor -ohjelman tavoitteena on kehittää lasten ja nuorten valmennusta. Ohjelman avulla halutaan taata kaikille lentopalloa harrastaville lapsille innostava harrastusympäristö ja osaava valmentaja.

Lasten vanhemmat toimivat usein oman työnsä ohella juniorijoukkueiden valmentajina varsinkin ihan pienimpien lasten joukkueissa. Fortum Tutorit auttavat ja tukevat näitä valmentajia sekä harjoitus- että pelitilanteissa. Tutoroinnin pääkohderyhmänä ovat 6-12-vuotiaiden lasten seuravalmentajat ympäri Suomen.

Lasten ja nuorten jättiturnauksessa Power Cupissa Raahessa 5.-8. kesäkuuta Fortum Tutor -toiminta tehdään tutuksi lentopalloväelle.

Lue lisää täältä http://www.lentopalloliitto.fi/seurapalvelut/fortum-tutor/tutorit-toimeen/