Lännen C-poikien Alueleiri helatorstaina 29.5.2014 Kuortaneella

16.5.2014 klo 12:00

Ensimmäinen -00/-01 poikien Alueleiri pidettiin viikko sitten Kuortaneella 34 pojan voimin. Silloin keskityimme perustekniikoihin (sormilyönti, hihalyönti, iskulyönti, torjunta-askeleet) jota höystettiin pienellä määrällä pelaamista. Nyt vuorossa seuraava sessio eli…

Seuraava Alueleiri pidetään Kuortaneen Urheiluopistolla torstaina 29.5. ao. aikataululla:

• Ilmoittautuminen Kuortanehallilla klo 9.30 alkaen
  • Ensimmäinen harjoitus klo 10-12 (Kuortanehalli)
  • Lounastauko (Lounas Eppula-buffetissa, sisältyy leirimaksuun)
  • Toinen harjoitus klo 14-16 (Kuortanehalli)
  • Leirin päätös ja kotiin

Leirimaksu 35 euroa sis. treenit ja lounaan. (Huom! kalliimpi maksu kuin viimeksi, nyt käytössä kolme kenttää).

Tällä leirillä jatkamme perustekniikoiden kertausta (mm. kenttäpuolustus) ja lisäämme huomattavasti pelaamisen määrää. Leiriä voitaneen hyvällä syyllä kutsua ’Pelileiriksi’ pienillä höysteillä.

Tämän (ja edellisen) leirin pohjalta valitaan pienempi, erikseen kutsuttava ryhmä kesäkuun seuraavalle leirille, joka on taas yhden askeleen lähempänä kauden päätavoitettamme Aluejoukkueiden SM-kisoja.

Leirin valmentajana toimii tuttuun tapaan Lännen poikien päävalmentaja Pasi L sekä apuvalmentajat Antti Försti ja Petri Keskinen.

Valmentajat: ilmoittakaa pelaajanne leirille viimeistään lauantaina 24.5. sähköpostilla Pasille (pasi.luostarinen@atria.fi). Jos pelimies ei ollut mukana viime viikonlopun leirillä, niin lisätkää pelimiehen nimen lisäksi seura ja pojan syntymävuosi.

Peliterveisin

t pasi