Lisäväriä otteluihin. Uusia katsojia katsomoihin.

30.10.2014

Lisäväriä otteluihin. Uusia kannustajia katsomoihin.

Ottelutapahtumaan panostaminen antaa yleisölle sekä pelaajille tunteen hyvin johdetusta seuraorganisaatiosta sekä innokkaista kökkähenkilöistä. Jaosto keskusteli kokouksessaan asiasta todeten seuraavaa. Hyvän ottelutapahtuman järjestäminen vaatii suunnitelmaa sekä innokkaita puurtajia. Jaosto ei voi organisoida seurojen pelitapahtumia, joten vastuu jää seuroille. Keskustelun kuluessa tuli esille seuraavanlaisia ideoita, joita monet seurat jo toteuttavat.

Hyvä tiedotus omilla sivuilla sekä somessa.

Otteluennakot , haastattelut ennen ottelua tai pitkällä tauolla.

Hyvä kuuluttaja sekä musiikki

Teemakuukausia katsomoon. Tunnustetaan seuran värejä. Urheilu,-tai pelipaidat, verkkarit päälle peliin. Kannustusjoukot ja huudot. Kasvomaalaukset. Parhaat palkitaan.

Esimerkki Jalasjärveltä. Poolissa kahden ikäluokan turnaus. Salissa kolme kenttää. Keskikenttä yleisön käytössä.  Helppo seurata molempia kenttiä. Kahvio sekä arvontaa.

Jos teillä on hyviä ideoita ottelutapahtuman kehittämiseen tai muuta, liittyen lentopallon eteenpäin viemiseen, niin älkää ujostelko, ottaa yhteyttä ja jakakaa tietonne myös kaikkien käyttöön. Hyvät ideat julkaisemme jaoston sivuilla. Yhteydenotot ja ideat voi lähettää jaostonjäsenille. Tiedot löytyvät jaoston sivuilta.

Hyvää ja antoisaa syyskautta kaikille

Jaakko Lepistö