Lännen C-poikien (synt -01&-02) seuraava Alueleiri Kuortaneella lauantaina 23.5

11.5.2015 klo 11:00

Ensimmäinen -01/-02 ikäluokan alueleiritys on pidetty sunnuntaina 10.5.. Äitienpäivää työn merkeissä oli juhlistamassa 48 pelimiestä. Vauhtia ja tekemisen meininkiä riitti ja tästä on hyvä jatkaa kohti seuraavia leirityksiä. C-poikien Alueleiritys jatkuu lauantaina 23.5 Kuortaneen Urheiluopistolla

Päivän aikataulu/sisältö:

- ilmoittautuminen LP-areenalla klo 9.30 alkaen. Saavu paikalle viimeistään klo 9.45

- ensimmäinen harjoitus klo 10-12

- lounas Eppula Buffetissa

- toinen harjoitus klo 14-16. Leirin päätös klo 16

Ilmoittautuminen valmentajien toimesta Pasille (pasi.luostarinen@atria.fi) viimeistään su 17.5. Leirimaksu 35 euroa maksetaan paikanpäällä käteisenä ja se sisältää valmennuksen ja lounaan.

Tälle leirille toivomme valmentajien tekevän jo karsintaa omasta joukkueesta lähetettävien pelaajien suhteen. Miettikää nimilistaa siitä näkökulmasta, että mahtuuko pelimies oman seuran C-poikajoukkueeseen ja riittääkö pelimiehen tekniikka pelaamaan B-poikien 235 verkon korkeudella jolla tämän ikäluokan Aluejoukkueiden pelit pelataan. (Huom! Tässä peräänkuulutetaan nimenomaan perustekniikoita, ei pituussenttimetrejä ;). Jos haluatte sparrata poikien pärjäämistä ensimmäisen leirin perusteella niin olkaa yhteydessä Pasiin (pasi.luostarinen@atria.fi).

Tällekin leirille kaikki ilmoittautumiset tulevat valmentajien kautta, ei siis vanhempien tai poikien itsensä toimesta. Lähettäkää leireille poikia, joilla on paloa hommaan ja riittävät tekniset osaamiset. Valmentajat : halukkaat mukaan paikanpäälle- apuja tarvitaan ja mielellään otetaan vastaan. Ilmoittautukaa mukaan leiritysten vetämiseen / aluejoukkuetoimintaan Pasille sähköpostilla (pasi.luostarinen@atria.fi) niin sovitaan etenemisestä.

Lännen C-poikien aluevalmennuksen puolesta

Pasi Luostarinen