Lännen C-poikien (synt -01&-02) Alueleiri Kuortaneella lauantaina 13.6.

26.5.2015 klo 18:05

C-poikien Alueleiritys jatkuu Kuortaneen Urheiluopistolla lauantaina 13.6. LP-Areenalla.

Kyseessä ns. kutsuleiri. Päivän aikataulu/sisältö:

- ilmoittautuminen LP-areenalla klo 9.00 alkaen. Saavu paikalle viimeistään klo 9.15

- ensimmäinen harjoitus klo 9.30-11.30

- lounas Eppula Buffetissa

- toinen harjoitus klo 13-15. Leirin päätös klo 15

Leirimaksu 35 euroa maksetaan paikan päällä käteisenä ja se sisältää valmennuksen ja lounaan.

Leirin teemana on ’Joukkueen pelitavan läpikäynti’ keskittyen torjunta-puolustukseen. Leirille kutsutaan seuraavat pelaajat:

Arvio

Välimaa

Santeri

KaWi

Jos et pääse osallistumaan leirille niin ilmoita siitä mahdollisimman pian Pasille (040-5354973 tai pasi.luostarinen@atria.fi ). Tällekin leirille kaivataan apuvalmentajia sekä valmennusväkeä halutessaan seuraamaan harjoitteita. Halukkaat: ilmoittautukaa mukaan leiritysten vetämiseen / aluejoukkuetoimintaan Pasille sähköpostilla (pasi.luostarinen@atria.fi) niin sovitaan etenemisestä.

Kesälomien jälkeen leiritys heinäkuun lopussa siten, että ennen Alue-SM kisoja meillä on kaksi yhden päivän leiriä (joista toinen ns. massaleiri) ja lopullisille joukkueilla yksi valmistautumisleiri lähempänä kisoja.

Lännen C-poikien aluevalmennuksen puolesta

Pasi Luostarinen