Lännen C-poikien (synt -01&-02) ohjelma Aluejoukkueiden SM-kisoihin asti

15.6.2015 klo 09:50

Ensimmäiset kolme -01/-02 ikäluokan alueleiritystä on pidetty näin ennen kesälomia. Vahvat ikäluokat näyttävät olevan kyseessä joka on iloinen asia aluevalmennuksen näkökulmasta. Nyt aloitamme loppusuoran kohti aluekisoja

Homma jatkuu heinäkuun lopussa seuraavanlaisella ohjelmalla:

• La 25.7. ns. massaleiri Kuortaneella (kts ilmoittautumisohjeet alta)
  • Su 23.8. kutsuleiri Kuortaneella
  • Su 13.9. valmisteluleiri lopullisille aluejoukkueille Nurmossa (sis harjoitusottelut)
  • Pe 18.9.-su 20.9. Aluejoukkueiden SM-kisat Lounaan alueella

C-poikien Alueleiritys jatkuu lauantaina 25.7 Kuortaneen Urheiluopistolla.

Päivän aikataulu/sisältö:

- ilmoittautuminen LP-areenalla klo 9.30 alkaen. Saavu paikalle viimeistään klo 9.45

- ensimmäinen harjoitus klo 10-12

- lounas Eppula Buffetissa

- toinen harjoitus klo 14-16. Leirin päätös klo 16

Kyseessä ns. massaleiri, jonne ilmoittautuminen joukkueiden valmentajien toimesta Pasille (pasi.luostarinen@atria.fi) viimeistään perjantaina 17.7.. Leirimaksu 35 euroa maksetaan paikanpäällä käteisenä ja se sisältää valmennuksen ja lounaan.

Tälle leirille toivomme valmentajien tekevän jo karsintaa omasta joukkueesta lähetettävien pelaajien suhteen. Miettikää nimilistaa siitä näkökulmasta, että mahtuuko pelimies oman seuran C-poikajoukkueeseen ja riittääkö pelimiehen tekniikka pelaamaan B-poikien 235 verkon korkeudella jolla tämän ikäluokan Aluejoukkueiden pelit pelataan. (Huom! Tässä peräänkuulutetaan nimenomaan perustekniikoita, ei pituussenttimetrejä ;). Jos haluatte sparrata poikien pärjäämistä ensimmäisten leirin perusteella niin olkaa yhteydessä Pasiin (pasi.luostarinen@atria.fi).

Tällekin leirille kaikki ilmoittautumiset tulevat valmentajien kautta, ei siis vanhempien tai poikien itsensä toimesta. Lähettäkää leireille poikia, joilla on paloa hommaan ja riittävät tekniset osaamiset.

Hyvää kesätreenausta jokaiselle pelimiehelle!

Lännen C-poikien aluevalmennuksen puolesta

Pasi Luostarinen