HUOM! Muistathan ilmoittautua F-ikäisten toimintapäiviin (kilpailutoimintaan). Viimeinen ilmoittautumispäivä on 8.11.

4.11.2015

F-ikäisten kilpailutoiminta 2015-2016

F-ikäisten kilpailutoiminta järjestetään edellisen kauden tapaan turnaustapahtumien muodossa, joita kauden aikana on yhteensä viisi (5).

Toiminta viime kauden tapaan!

Ilmoittautuessaan F-ikäisten kilpailutoimintaan, seura sitoutuu osallistumaan kaikkiin turnaustapahtumiin vähintään sillä määrällä joukkueita, mikä on ilmoittautumisessa annettu. Joukkueita voi lisätä kauden aikana. Joukkueiden koostumusta voidaan vaihdella eri turnaustapahtumien välillä. Yhdessä joukkueessa voi pelata 3-5 pelaajaa, joista 2 on yhtä aikaa kentällä.

Toiminnan pääpaino on yksittäisissä otteluissa, joissa pisteet ja erät lasketaan. Lisäksi jokaisessa turnaustapahtumassa temppuillaan Taitomerkki-radalla, ja tapahtuman päätteeksi kaikki lapset palkitaan. Tässä muodossaan toiminta on liiton virallista kilpailutoimintaa, johon osallistumiseksi junioreilta vaaditaan lisenssi.

F-ikäisten ohjaajille ja valmentajille järjestetään syksyllä maksutonta koulutus, jossa käytiin läpi F-ikäisten säännöt, kyseinen toimintatapa, laadukkaan turnaustapahtuman järjestäminen sekä Taitomerkki-radan suunnittelu ja rakentaminen.

Ilmoittautumisohjeet

Tänä vuonna ilmoittautuminen tehdään vain kerran. Tytöille ja pojille järjestetään erilliset sarjat. Sekajoukkueet pelaavat poikien sarjassa. Ilmoittautuminen tulee tehdä 08.11.2015 mennessä.

Ilmoittautuminen tehdään omalla lomakkeella, joka löytyy tämän sivun alaosasta. Valitkaa ensin sarja, johon ilmoittaudutte (tytöt/pojat/seka). Jos seurastanne ilmoittautuu joukkueita molempiin sarjoihin täytä ilmoittautumislomake kaksi kertaa, molempien sarjojen osalta erikseen.

Ilmoittautumislomakkeella seura voi valita, mikä ajankohta käy parhaiten kotiturnauksen järjestämiselle. Sarjoja tehtäessä yritämme huomioida toiveet, mutta emme välttämättä pysty toteuttamaan kaikkia toiveita. Lisäksi tiedustelemme, voiko seuran joukkueet jakautua pelaamaan kahteen eri lohkoon. "Viestiä sarjanhoitajalle" kohdassa voi esitää muita toiveita.

Jos jokin seura haluaa tulla mukaan toimintaan kesken kauden, tulee sen maksaa täysimääräinen osallistumismaksu ja ilmoittautua Etelä-Pohjanmaan Lentopallon nuorten sarjavastaavalle, Risto Valkamalle

Ilmoittautumistilannetta pääsee seuraamaan TÄÄLTÄ

Osallistumismaksu

100 €/sarja/seura

Yhdellä sarjamaksulla seura voi ilmoittaa niin monta joukkuetta mukaan ko. sarjaan, kuin mahdollista! Tällä maksutavalla haluamme varmistaa, että kaikki lapset pääsevät varmasti pelaamaan ja nauttimaan turnaustapahtumista läpi vuoden!