HUOM! B-tyttöjen aluejoukkuekatsastusleirit alkavat su 17.4, Kuortaneen LähiTapiola-Areenalla. Lue uudet ilmoittatumiskäytännöt ja maksukäytännöt huolellisesti.

17.3.2016

B-tyttöjen leiritysaikataulut:

Su 17.4, paikkana Kuortaneen LP-Areena
Leirin hinta on 38 €, sisältäen valmennuksen ja lounaan.

Aloitus        klo 10.00
Harjoitus    klo 10.10 - 12.00
Lounas        klo 12.00
Harjoitus    klo 14-16

HUOM! Valmentajien tulee tehdä joukkueissaan esikarsintaa ja ehdottaa leireille potentiaalisimpia pelaajia.

huomioiden mm. seuraavat perusteet:

1) Urheilullisuus, lajitaidot ja kehittymisen halu

2) Pituus (pelirooli huomioiden)

3) Määrätietoisuus, kilpailuhenkisyys, voitontahtoisuus

Ilmoittautuminen tapahtuu seuraavasti:

Valmentaja lähettää alla olevan ilmoittautumislinkin valitsemilleen pelaajille. PELAAJA ITSE ILMOITTAUTUU LINKIN KAUTTA. MAKSU TAPAHTUU ENNEN LEIRIÄ TILILLE, JOKA ON ILMOITETTU LOMAKKEEN LOPUSSA. Maksu tulee olla maksettuna viikkoa ennen leirin alkaua.
Linkki ilmoittautumiseen     https://eplentopallo.sporttisaitti.com/aluejoukkuetoiminta/b-tytot/

Ilmoittautumiset viimeistään 10.4 mennessä!

Leirin päävalmentajana toimii Mariliisa Salmi.

Mikäli sinulla on kysyttävää ilmoittautumiseen tai maksuun liittyvissä asioissa ole yhteydessä aluepäällikköön kirsi.martinmaki@lentopalloliitto.fi

Muut leirityspäivät ovat

To 5.5   LP-Areena ja Kuortane-Halli