Lännen alueelle haetaan aluevalmennuksen päävalmentajaa.

13.11.2017

Lännen alueelle haetaan päävalmentajaa

Sopimusjakso alkaa 1.1.2018 ja päättyy 31.12.2019. Tämän jälkeen sopimus jatkuu vastaavana kalenterivuosittain toistaiseksi. Työ on ajoittaista ja siitä maksettava korvaus määräytyy Suomen Lentopalloliitolta tulleen rahallisen tukisumman myötä.

Viimeinen hakupäivä on 24.11.2017

Työn tavoitteena on keskittää Lännen alueen nuorten aluetoiminta valmennuksellisesti laadullisesti hyväksi kokonaisuudeksi.

Sopimuskautena päävalmentajan tehtäviin sisältyvät erityisesti seuraavat pääasiat:
• Alueen valmennuksen linjaus yhdessä Lentopalloliiton ja muiden alueiden päävalmentajien kanssa, linjauksen seuranta sekä tyttöjen että poikien osalta.
• Alueleiritysten suunnittelu ja toteuttaminen yhdessä aluevalmentajien kanssa.
• Aluevalmennustoiminnan kehittäminen.
• Alue SM-kisojen organisointi alueen osalta yhdessä nuorisovastaavan kanssa.
• Seuravalmentajien koulutus siltä osin, kun se katsotaan aluejoukkuetoiminnan osalta tarpeelliseksi.
• Uusien aluevalmentajien rekrytointi.
• Säännöllinen yhteydenpito ja yhteistyö maajoukkuetoiminnasta vastaavan kanssa.
• Pelaajakatsastukset yhdessä aluevalmentajien kanssa.

Lentopalloliitossa kontaktihenkilönä toimii urheilutoiminnan johtaja, joka tekee myös lopullisen päätöksen alueelle valittavasta päävalmentajasta.

Muut aluevalmentajien paikat tullaan laittamaan hakuun marraskuun aikana.

Hakulomakkeeseen tästä>>>

Lisätietoja: