Lentopalloliitto hakee aluepäällikköä Lännen alueelle

17.12.2017

Suomen lentopalloliitto ry:n  kenttäorganisaatio muodostuu viidestä alueesta. Lännen alueeseen kuuluvat Keski-Suomi, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanmaa ja Keski-Pohjanmaa. Lentopalloliitto hakee toistaiseksi voimassa olevaan, päätoimiseen työsuhteeseen kolmen kuukauden koeajalla

aluepäällikköä

Lännen alueen aluepäällikön tärkein tehtävä on junioripelaajien, -joukkueiden ja -valmentajien lukumäärän lisääminen. Tämä tapahtuu mm. kouluyhteistyöllä, seurakäynneillä, F-junioreiden toimintapäivillä, valmentajakoulutuksella ja lajin markkinoinnilla. Toivomme ulospäin suuntautuneisuutta ja energisyyttä. Et kavahda esiintymistä yleisön edessä, mutta tunnet olosi kotoisaksi myös pienemmässä porukassa, uusien ihmisten ympäröimänä. Työ edellyttää määrätietoisuutta, pitkäjänteisyyttä ja järjestelmällisyyttä. Lentopallo on sinulle lajina tuttu ja osaat opettaa lajin perustekniikoita ja pelaamista lapsille ja nuorille. Työtehtävän menestyksellinen hoitaminen vaatii ajokorttia ja asumista Lännen alueella, koska seurakäynnit ja valmentajakoulutukset painottuvat iltoihin ja viikonloppuihin.

Vähimmäisvaatimukset

Tehtävässä onnistuminen edellyttää halua ja kykyä toimia lasten ja nuorten kanssa, jonka osoitat aiemmalla työkokemuksella tai harrastusten avulla. Sinulla on intohimo liikuntaan, urheiluun ja lentopalloon. Toivomme vähintään amk-tutkintoa, vahvaa kirjallista ja suullista kommunikointia myös englanninkielellä. Omaat hyvät tietotekniset taidot, esimerkiksi Skypen käyttö, tai videoiden kuvaaminen, editointi ja jakaminen sosiaalisessa mediassa onnistuvat käden käänteessä.

Katsomme eduksi

aiemman kokemuksen tapahtumien ja tilaisuuksien järjestämisestä. Lännen alueen tuntemus ja kokemus urheiluseuratoiminnasta antavat vahvan pohjan onnistumiselle.

Lähetä hakemus ja CV osoitteeseensami.heikkiniemi@lentopalloliitto.fi. Otamme hakemuksia vastaan 29.12.2017 saakka.

Sami Heikkiniemi, Urheilutoiminnan johtaja
Sähköposti: sami.heikkiniemi@lentopalloliitto.fi (Otsikko: Aluepäällikkö – vastaus 48 tunnin sisällä)

Puhelin +358 50 400 7468 torstaihin 21.12. saakka, (Laita WhatsApp-viesti tai tekstiviesti, jos en voi sinulle heti vastata, niin soitan