Etelä-Pohjanmaan Urheiluakatemia- Urheilijan parhaaksi tiellä huipulle. Hakuaika opiskelemaan 11.-30.4

9.3.2018

HAKEMINEN LUKUVUODELLE 2018 - 2019 Toisen asteen opiskelijoiden hakuaika akatemiaan on 1.1. - 30.4. Tiedot hyväksytyistä tai hylätyistä hakemuksista toimitetaan hakijoille ja oppilaitoksille toukokuun loppuun mennessä.

HAKEMINEN LUKUVUODELLE 2018 - 2019

toimitetaan hakijoille ja oppilaitoksille toukokuun loppuun mennessä.

HUOM! Kuluvalla lukuvuodella akatemiassa mukana olevat 9-luokkalaiset eivät ole automaattisesti mukana akatemiassa

seuraavana lukuvuotena, vaan he hakevat uudestaan akatemiaan normaalin hakumenettelyn kautta.

Kaikki yläkoululaiset (seuraavan lukuvuoden 9-luokkalaiset) hakevat akatemiaan vuosittain helmikuun loppuun mennessä.

Yläkoululaiset saavat tiedot valinnoista maaliskuun loppuun mennessä, ellei heillä ole oman lajinsa lajiliittopisteytys- tai

valintakoetapahtumia myöhempään ajankohtaan.

Korkeakouluissa (esim. SeAMK) opiskelevien ensisijainen hakuaika on syksyllä 15.7. - 22.9. ennen opintojen alkua.

KEVÄÄN LAJILIITTOPISTEYTYS- JA VALINTAKOETAPAHTUMAT
Akatemiaurheilijavalintojen perustana on hakijan urheilullista tasoa kuvaavat lajiliittopisteet/valintakoetulokset.

Etelä-Pohjanmaan Urheiluakatemian järjestää kaikille akatemiaan hakeville pesäpalloilijoille, salibandynpelaajille,

kestävyyslajien urheilijoille ja lentopalloilijoille lajiliittopisteytys- ja valintakoetapahtumia keväällä 2018 seuraavasti.

LENTOPALLO/AVOIMET HARJOITUKSET/TRY OUT WEEK 19. - 22.3.2018
Avoimet harjoitukset kaikille akatemiaan hakeville lentopalloilijoille ma ja ke Seinäjoen Urheilutalolla klo 14.00 - 15.30 ja

ti ja to Nurmohallilla klo 8.00 - 9.15.

Jokaisen akatemiaryhmään hakevan tulisi osallistua vähintään yhteen harjoitukseen. Ennakkoilmoittautumiset sähköpostilla: slobodankrljic(a)yahoo.com. Mainitse viestissä nimesi, ikäsi ja mihin harjoitukseen aiot osallistua.

Lisätietoja: valmentaja Slobodan Krljic, puh. 044-239 1183 ja valmennuspäällikkö Teemu Rauhala, puh. 0440-628 469

Lisätietoja valinnoista saa valmentajien lisäksi valmennuspäällikkö Teemu Rauhalalta, puh. 0440-628 469, e-mail: teemu.rauhala(at)kuortane.com ja hakumenettelystä yleisesti Maarit Laitiselta,

e-mail: maarit.laitinen(at)kuortane.com tai puh. (06) 516 6268