D-ikäisten teholeirit Kauhajoella, Laihialla ja Kokkolassa

9.3.2018

D-ikäisten teholeirejä pidetään kevään aikana kolmella paikkakunnalla. Tämä johtuu siitä, että leirien järjestämistä haki vain kolme seuraa.   Kauhajoella leiri on 13.5 Laihialla 26.5 Kokkolassa 7.4.

D-ikäisten leireillä pyritään saamaan kunkin pelaajan taitotaso selville ja ne valmistelevat leiritystä C-ikäisten aluejoukkuetoimintaan.  D-ikäisten leireille seurat voivat lähettää 3-6 pelaajaa.

Kun leirejä on kolmella paikkakunnalla, jaosto ryhmitteli seurojen paikkakunnat myös kolmeen ryhmään.

Kauhajoen leirille 13.5 voivat osallistua seurat Kauhajoelta, Kurikasta, Jalasjärveltä, Isojoelta,
Kuortaneelta, Nurmosta, Seinäjoelta, Kristiinankaupungista ja Ähtäristä.

Laihian leirille 26.5 voivat tulla seurat Laihialta, Vaasasta, Isostakyröstä Jurvasta, Ylihärmästä, Alahärmästä ja Kauhavalta.

Kokkolan leirille 7. 4 voivat tulla seurat Kokkolasta, Himangalta, Lohtajalta, Kalajoelta, Alajärveltä, Soinista ja Kortesjärveltä.

Keski-Suomen seurat voivat itse valita, mille leirille he haluavat tulla.

Leireillä on mukana vähintään kaksi aluejoukkuevalmentajaa ja lisäksi muita valmentajia. D-ikäisten aluejoukkuevalmentajia ovat mm. Jarkko Ojaniemi, Marko Pitkänen, Antti Försti, Olli Kari ja Mikko Törmä. He vastaavat leirien valmennuksesta. Lisäksi toivotaan myös osallistuvista seuroista valmentajia mukaan.

Leirillä otetaan myös valokuvia, joten, jos joku lapsista ei voi/halua tulla kuvaan, hänen tahtonsa pitää ilmoittaa leirille ilmoittautumisen yhteydessä.

Leirin hinta on 20 euroa  per pelaaja.  Päävalmentaja Patrik Ojaniemi muistuttaa vielä, että eväät kannattaa ottaa mukaan, sillä treenien välissä pidetään evästauko.

Ilmoittautumislomake leireille löytyy näiltä nettisivuilta. >>linkki<<