C-ikäisten Alueleiritys jatkuu!!

2.7.2018

Aluejoukkueiden C-ikäisten SM-kisat pidetään 7-9.9 Rovaniemellä

Leiritys aloitetaan massaleireillä minne seurat saavat lähettää mielestään potenttiaalisia pelaajia.
Leirit koskevat 2004 ja 2005 syntyneitä pelaajia.
Massaleirien jälkeen alkaa valintaleirit minne pelaajat kutsutaan.
Leirin hinta 50€.

Ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportin sivujen kautta!

>>Pikaohje Suomisportin käyttöön<<

C-ikäisten massaleirit:

Pojat 14.7 lauantai Kyyjärvi.          >> linkki ilmoittautumiseen <<
C-poikien valmennuksesta vastaavat:
Antti Försti 045-3303220
Markku Hautamäki, Jarkko Ojaniemi ja Markku Tyynismaa

Tytöt 14.7 lauantai Kyyjärvi.           >> linkki ilmoittautumiseen <<
C-tyttöjen valmennuksesta vastaavat:
Maarit Bendecon 040-4141792
Tuire Koljonen, Mikko Törmä.

Alueleiristä kerättyä tietoa käytetään Lentopalloliiton valmennusjärjestelmän tarkoituksiin. Tällaisia tarkoituksia ovat, Lentopalloliiton pelaaja kartoitus ja uusista alue- tai maajoukkueen leireistä tiedottaminen. Tietoja mahdollisesti luovutetaan palvelun tarjoajille, kuten Urheiluopistolle tai vastaavalle toimijalle, siltä osin kuin on välttämätöntä. Tällaisia tietoja ovat mahdolliset ruoka-allergiat tai muut vastaavat herkkyydet. Tietoja käsittelevät vain siihen oikeutetut henkilöt, henkilötietojen minimointi periaatetta noudattaen.

Mahdollinen pelaajatietojen julkistaminen internet sivuilla voidaan tehdä seuraavasti: pelaajan etu ja sukunimi, seura.

Lisäksi alue-SM-kisoihin pääsevän pelaajan etu- ja sukunimi, sekä seura julkaistaan alue-SM-kisajärjestäjän internet sivuilla ja mahdollisessa käsiohjelmassa.

Tietoja säilytetään Suomisport tietokannassa 5v. sen jälkeen, kun pelaajan profiili ei ole enään aktiviinen. Tämän jälkeen henkilötiedoista poistetaan tunnistettavuus siten, yhdistäminen rekisteröityyn ei enään ole mahdollista (anonymisointi, EU tietosuojan mukaisesti).