Pohjanmaan Liikunta ja Urheilu ry järjestää yhdessä Sisä-Suomen Aluehallintoviraston kanssa kokous- ja seminaarimatkan Liikuntatoimen viranhaltijoille ja liikuntajärjestöjen alueellisille toimijoille.

8.11.2018

Matka suuntautuu Uumajaan 12.-13.12.2018 ja teemana on olosuhteet.

eeman mukaisesti aloitamme päivän liikuntapaikkarakentamisen ajankohtaisilla asioilla ja niistä meille kertoo Ismo Myllyaho AVI, yksikön päällikkö. Kuulemme myös Lappajärven Kunnan olosuhdetyöstä, josta kertoo vapaa-aikasihteeri Anssi Kuusela. Keskiviikkona tutustumme Uumajan eri liikuntapaikkoihin, jotka kuulemani mukaan ovat näkemisen arvoiset mm. Navet,  Iksu sekä Gymnastikens Hus. Uumajan vapaa-aikapäällikkö Stefan Hildingsson kertoo Uumajan kunnan liikunnallisista avustuksista ja strategiasta. Meidän mukana ns. tulkkina toimii Taru Tervo, joka toimii Uumajan urheilukorkeakoulun tutkimuskoordinaattorina.

Viime vuoden toiveiden mukaan teemme opintomatkan ulkomaille ja paikaksi valikoitui Uumaja. On siis aika kokoontua yhteen ja vaihtaa ajatuksia.

Kohderyhmä:                 Liikuntatoimen ammattilaiset (kuntien liikuntatoimenjohtajat-, sihteerit ja -ohjaajat, liikunta-/vapaa-aikalautakuntien jäsenet, olosuhdetyöstä vastaavat lajien ja alueiden liikunnan päätoimiset)

Matkareitti:                          Vaasa-Uumaja-Vaasa

Laiva lähtee:                         Laiva lähtee kohti Uumajaa Vaasan satamasta ke 12.12 klo 14.30, Wasaline. Paikalla Vaasan satamassa viimeistään 13.30

Paluu:                                    Laiva lähtee kohti Vaasaa to 13.12, klo 18.00 paikallista aikaa

Hinta:          230 €/hlö/2 hh

255 €/hlö/1 hh

Hinta sisältää laivamatkat Vaasa-Uumaja-Vaasa, hotelliyöpymisen, linja-autokyyditykset Ruotsissa, illallisen, 2 x kahvit, jouluruokailun laivalla sekä ohjelman.

Sitovat ilmoittautumiset Ti 27.11 mennessä sähköisellä lomakkeella tästä>>> https://www.plu.fi/koulutukset/seminaarit/liikunnan-viranhaltijoiden-ja-la/

Lisätietoja Kirsi Martinmäki kirsi.martinmaki@plu.fi tai puh. 040 7403849

Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.