Etelä-Pohjanmaan Lentopallon keskustelutilaisuus Kuortane la 12.1

3.1.2019

Tilaisuus pidetään Kuortaneen Urheiluopiston liikuntahotellilla 12.1.2019 klo 14.00

Lentopallokausi on kutakuinkin puolivälissä. Kuten kaikki tiedämme, joukkuemäärät varsinkin aikuisten puolella ovat huolestuttavasti laskeneet vuosi vuodelta. Tätä vauhtia meillä E-P:llä ei ole enää kunnon sarjoja varsinkaan miesten puolella, mutta myös naisissa laskusuunta on havaittavissa.
Asialle olisi siis tehtävä jotain!

Poikien U17 EM-karsinnat pelataan Kuortaneella 11.-13.1.19. Mukana turnauksessa ovat Suomen lisäksi Ruotsi, Tanska ja Färsaaret. Olemme ideoineet la 12.1. klo 14.00 Kuortaneen Urheiluopistolle keskustelutilaisuuden, johon toivomme paikalle runsaasti teitä seuraihmisiä! Tämän tilaisuuden tarkoitus on isolla porukalla oikeasti miettiä, missä alueemme aikuislentopallo ja nuorisolentopallo tänä päivänä menee. Ja ennen kaikkea, mitä toimenpiteitä seurat haluavat E-P:n ja liiton tekevän, että käyrä saadaan taas ylöspäin. Olemme sitä mieltä, että yhdessä miettimällä saadaan kokoon ajatuksia ja ehdotuksia, joiden avulla voidaan ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin.

Laittakaa sanaa kiertämään kaikille lentopalloilusta ja toiminnan kehittämisestä
kiinnostuneille. Tarkoitus olisi saada mukaan myös mahdollisimman paljon
niitä harrasteporukoita, jotka tällä hetkellä pelailevat tiiviisti, mutta olisivat tietyin ehdoin halukkaita tulemaan mukaan jonkinlaiseen kilpailutoimintaan otteluiden tai turnausten muodossa.

Tervetuloa kaikki mukaan ja tuokaa muitakin seurastanne!

T: Etelä-Pohjanmaan Lentopallo

Otteluohjelma U17 Kuortane: