Tervetuloa Etelä-Pohjanmaan Lentopallon sivuille

Ajankohtaista

Liikunta- ja urheiluseuroilla on mahdollisuus hakea avustusta seuroissa tapahtuvalle työlle. Kehittämistuen tavoitteena on urheiluseuratoiminnan elinvoimaisuuden ja kehittymisen varmistaminen.
Viikonloppuna Lännen B-ikäisten (s. 94-) taistelivat aluekisoissa Suomen mestaruuksista. Länsi sijoittui sekä pojissa, että myös tytöissä neljänneksi.
B-poikien joukkueet Savonlinnaan.
Kisapassin hinta on 80€, joka maksetaan EP lentopallon tilille. Kuljetus lähtee pe 14.1 klo. 9:00 Seinäjoen matkakeskukselta.
Tyttöjen joukkueet B:n aluekisoihin Savonlinnaan 14.-16. tammikuuta. Tarkempi info kisoista päivittyy myöhemmin.
B-ikäisten aluejoukkueiden SM-kisat järjestetään Savonlinnassa 14-16. tammikuuta 2011.
Loppuottelussa Nurmo Voitti Kokkolan Tiikeri 2-0. Pronssiottelu KaWi2- JyLe päättyi Kauhavan voittoon 2-1
Vuonna 2011 Seuratoiminnan kehittämistukea voi hakea kahteen eri tarkoitukseen: päätoimisen työntekijän palkkaukseen sekä seuran liikunta- ja urheilutoiminnan kehittämiseen.
Hopeaa sai Laihian Lujan B1 joukkue sekä pronssia Seinäjoki Lentis
Pelataan Tapaninpäivänä Alajärvellä alkaen klo 10.00