Tervetuloa Etelä-Pohjanmaan Lentopallon sivuille

Ajankohtaista

Ensi vuonna veikkausvoittovaroista myönnetään huomattava summa suoraa tukea urheiluseuroille. Tämä tarkoittaa merkittävästi lisärahaa seuratoiminnan kehittämiseen. Seuratoiminnan kehittämistuen periaatteet on julkistettu.
B-tyttöjen Alueleiri järjestetään Kurikassa, Monnarilla 29-30.12.2008(päiv. 19.12)
Käykää katsomassa että oma joukkueenne on merkitty listalle
B-POIKIEN ALUELEIRI (16.12.2008)
B-poikien alueleiri järjestetään 26.12.2008 Laihian monitoimihallilla..
Lujan pojat voittivat aluemestaruuden kotisalissaan. Loppuottelussa kaatui Nurmon Jymy tiukkojen vaiheiden jälkeen suoraan 2-0
C-tyttöjen AM-lopputurnaus pelattiin Nurmossa la 13.12. Ykköseksi iski Nurmon Jymy 1, hopeaa Seinäjoki Lentis C ja pronssia sai Laihian Luja 1.
Turnauksen tulospalvelu on seurattavissa onlinenä Laihian Lujan lentopallojaoston nettisivuilla.
Aloittavan ohjaajan koulutuksen ajankohta siirtyy ensi vuodelle. Tapahtuma piti alun perin järjestää 10.-11.12.08.
B-tyttöjen lopputurnauksen online tulosseuranta Pihtiputaalta
Olympiakomitea, Nuori Suomi ja Suomen Valmentajat ovat tehneet laajan selvityksen 8–18-vuotiaiden urheilevien nuorten liikuntamääristä ja harjoittelun karkeasta laadusta. ”Hyvä harjoittelu” -selvitystyön johtopäätöksenä nähdään urheilevien nuorten kokonaisliikuntamäärän laskevan iän myötä jopa huolestuttavan paljon.
RSS ATOM