Tervetuloa Etelä-Pohjanmaan Lentopallon sivuille

Ajankohtaista

Kauhajoella viime lauantaina pelattu miesten 4-sarjan lopputurnaus päättyi Seinäjoen Urheilu-Miesten 1-joukkueen juhliin. Hienoisena ennakkosuosikkina loppuotteluun lähtenyt Vaasan Isku-Power taipui erin 2-0 (25-19,26-24).
Vuosi 2008 etenee hyvällä vauhdilla, mm. kohden eri lentopallosarjojen kausihuipennuksia. Tämä tarkoittaa myös sitä, että kevään sarjojen päättymisen ja kesäkuussa pelattavan Savonlinnan Power Cupin välillä on erinomaisia tilaisuuksia järjestää seurakohtaisia tai lähiseurojen yhteisiä koulutustilaisuuksia, jotka palvelevat jo seuraavan harjoitus- ja pelikauden tapahtumia. Tähän tiedotteeseen on koottu muutamia tärkeitä teemoja seuratoimintaan liittyen.
Tulevana viikonvaihteena käydään sekä miesten 4-sarjan että naisten 3-sarjan lopputurnaukset. Miehet pelaavat la 15.3. Kauhajoella Yhteiskoulun salissa ja naiset su 16.3. Laihian Monitoimitalolla.
Lista löytyy Nuorten Sarjatoimintasivuilta
Miesten 4-sarjan ylempi ja välisarja on saatu pelattua. Viikolla 10 vuorossa on jännittävä puolivälieräkierros, jonka voittajaparit selviävät välieriin ja hävinneet pelaavat sijoista 5-8.
Viikonlopun SM-kisoissa Kiiston kasvatit innostuivat loistaviin suorituksiin!
Ohjelmat nähtävissä Sarjasivuilla
-93 syntyneiden tyttöjen fysiikkaleiri järjestetään 11.-12.2.2008 Pihtiputaalla. Ilmoitaudu leirille heti tekstiviestillä, myös siinä tapauksessa ettet pääse leirille, 044 4596875 / Mika Alanko. Mukaan normaali leirivarustus, tyyny ja maakuupussi patjaa et tarvitse, uima-asu.... Leirimaksu 20 eur maksetaan paikan päällä käteisellä.
TUPLA HOPEAT!! (21.1.2008)
Imatralla järjestetyiden -91 ja myöhemmin syntyneiden aluejoukkueiden SM-kisojen tuliaisina oli hopeamitalit tyttöjen ja poikien tuomina.
Ohjelmat nähtävissä Sarjasivuilla
RSS ATOM