Tervetuloa Etelä-Pohjanmaan Lentopallon sivuille

Ajankohtaista

Etelä-Pohjanmaan kauden parhaat on valittu. Palkitseminen tapahtui sunnuntaina Seinäjoella Nurmohallissa Hippoturnauksen päätösseremonioiden yhteydessä.
Lähde kehittämään seurasi toiminta seuraavalle asteelle! Hakuaikaa on 30.4.2010 saakka.
Ensi kesän Power Cup pelataan Seinäjoen Raviradalla 10.-13.6. Luvassa on jälleen maailman suurin junioreiden turnaus, johon sinullakin on mahdollisuus tulla töihin!
Nurmon Jymy järjestää perinteisen Hippo -turnauksen 1.-2.5. Seinäjoella jo 20. kerran. Ilmoittautuminen turnaukseen on alkanut!
Miesten lentopallomaajoukkue karsii EM-kisapaikasta toukokuun lopulla Latviassa. Nyt on Etelä-Pohjanmaalta lähdössä oma fanibussi, jonka toivotaan tietysti täyttyvän innokkaista faneista.
E-P:n lentopallokausi päättyi muhkeaan yllätykseen, kun Seinäjoen Urheilu-Miesten 1-joukkue iski 4-sarjan mestariksi. Loppuottelussa kaatui SUM 2 vaiheikkaan pelin jälkeen 2-1 (6-25, 25-19, 16-14).
Laihian Lujan B-tytöt oli ykkönen Ilmajoella pelatussa naisten 3-sarjan finaalissa. Kauhajoen Pateri puolestaan pokkasi miesten harrastesarjan kultamitalit Jurvassa käydyssä turnauksessa.
Opetusministeriön liikuntayksikkö on myöntänyt seuratoiminnan kehittämistukea jaettavaksi vuodelle 2010 lasten ja nuorten urheiluun 600 000 euroa ja aikuisten terveyttä edistävään liikuntaan 150 000 euroa. Kehittämistukea voivat hakea rekisteröityneet urheiluseurat 15.3.2010 mennessä.
Länsi menestyi jälleen hienosti viime viikonvaihteessa Pihtiputaalla pelatussa B-nuorten aluejoukkueiden SM-kisoissa. Tyttöjen 1-joukkue voitti kultaiset mitalit ja poikien 1-joukkue pronssia.
Nyt on kaikilla lentopallovalmentajilla mahdollisuus osallistua huippulaadukkaaseen koulutustapahtumaan, kun lentismaailmassa hyvin tunnettu Hugh McCutcheon tulee maaliskuussa Tampereelle.
RSS ATOM