Tervetuloa Etelä-Pohjanmaan Lentopallon sivuille

Ajankohtaista

Seinäjoen Kuutosten Jaakko Aninko ja Nurmon Jymyn Emmi Salo-Tuisku palkittiin E-P:n kauden 2010 - 2011 parhaina pelaajina. Pytyt jaettiin tiistaina lentopalloliiton alueillan yhteydessä Seinäjoella.
Mikä on laadukas seura? Seuratoiminnan laatuarviointi on työkalu, jonka tavoitteena on parantaa seurojen toimintaa. Arviointi on pääsääntöisesti subjektiivista ja sitä on rakennettu mm. sinettiseurakriteereitä hyödyntäen. Seuratoiminnan laadusta kertovat monet seikat. Hyvin järjestetyt ja toteutetut monipuoliset seuratapahtumat ovat yksi osoitus laadukkaasta seuratoiminnasta ja yhteisöllisyydestä omalla paikkakunnalla.
Alueleiritykset alkavat tyttöjen ja poikien 97-98 ja 99-00 syntyneiden leirityksillä Kurikassa (la ja su) 21.-22.5.2011. Vanhemmat ikäluokat leireilevät lauantaina ja nuoremmat sunnuntaina.
E-P:n lentopalloseuroilla on nyt mahdollisuus hakea Pohjola -palkintoa.
Miesten 4-sarjan loppuhuipennus pelattiin Nurmohallissa 19.3. Tiukan päivän jälkeen mestariksi iski Seinäjoen Urheilu-Miehet 1. Hopeaa sai Kortesjärven Järvi-Veikot ja pronssia Ruha-Wolley.
Naisten 3-sarjan lopputurnaus pelattiin Kauhavalla ja mestariksi iski Seinäjoen Maila-Jussit. Finaalissa taipui Nurmon Jymyttäret erin 2-0. Pronssia sai Seinäjoki-Lentis.
Suomen Urheiluliitto ja Suomen Lentopalloliitto järjestävät yhteistyönä valtakunnallisen ”ponnistamisen koulutuskiertueen”. Se on osa laajemman yhteistyön kehittämistä ko. Liittojen välillä.
RSS ATOM