Tervetuloa Etelä-Pohjanmaan Lentopallon sivuille

Ajankohtaista

Alajärven Ankkurit oli ykkönen naisten 3-sarjan lopputurnauksessa Alajärvellä la 21.3. Myös Jurvan Urheilijat oli tyly isäntä voittaen miesten harrastesarjan mestaruuden Jurvassa.
Laihian Lujattaret ja Vaasan Kiisto aloittavat tulevana viikonvaihteena karsinnat ensi kauden liigapaikasta. Myös naisten 3-sarja saadaan päätökseen.
Kauhavan Wisa oli tyly isäntä ja vei kotisalissaan miesten 4-sarjan mestaruuden lauantaina 14.3. pelatussa lopputurnauksessa. Finaalissa kaatui Ruha Volley erin 3-1. Pronssia sai Seinäjoen Urheilu-Miehet 1.
Kevättä kohden edetessä lentopallohuuma vain paranee. Eri sarjojen ratkaisuvaiheet lähestyvät ja kun mitalit ja muut sijoitukset ovat ratkenneet, lentopallotoiminta jatkuu koulutusten, perinteisten turnausten(mm. Hippo – turnaus 25- 26.4), maakuntaillan yms. merkeissä. Kauden huipennus on tietenkin Sunny Power Cup Oulussa 4-7.6.09. Tiedotteessa lisäksi muutamia tärkeitä tapahtumia, jotka em. lisäksi koskettavat Etelä-Pohjanmaan lentopalloseuroja.
Tänä vuonna seuratoimintaa tuetaan poikkeuksellisen suurella summalla, kun veikkausvoittovaroista myönnetään tukea suoraan urheiluseuroille. Seurat voivat saada tukea joko päätoimisen työntekijän palkkaamiseen tai lasten ja nuorten tai aikuisliikunnan kehittämiseen.
Lentopalloseuroja palvelemaan on rakennettu Seuratoiminnan Laatuarviointi, josta viime vuoden aikana käytimme työnimeä seuraluokittelu.
Viikonloppuna Raahessa...
Tarkennus C-junnujen SM-sarjan ja Supersarjan sääntöihin keväälle 2009 ! C-junnujen kevään säännöissä aloitussyöttö on vapaa, mutta hihavastaanotto on edelleen pakollinen !
B-tyttöjen ja poikien aluejoukkueet Raahessa
Nuorten kevätkauden alustavia lohkojakoja turnauksineen nähtävissä sarjatoimintasivulla Valmiina ovat Et AM, Ep AM, Dt AM, Dp AM, Dp Tiikeri, Dt Tiikeri, Et Tiikeri, Ep Tiikeri, Cp Super, Ct Super, Bt Super, F-junorit.....(päivitetty 6.1 18:30)
RSS ATOM