Tervetuloa Etelä-Pohjanmaan Lentopallon sivuille

Ajankohtaista

Syksyn mittaan pelataan taas aikuisten aluemestaruuksista neljässä sarjassa. Ilmoittautuminen niihin on käynnissä ja päättyy 15.9.
C-poikien (synt. 94-95) toinen alueleiri pidetään Kurikassa, Monnarilla..
C-tyttöjen (synt. 94-95) toinen alueleiri Kurikassa, Monnarilla
Petteri Laurilan ja Maikki Salmen Lentopalloleiri Kauhajoella 2-4.7.2008
Lentopalloliiton Seurapalvelut toimiala ja erityisesti koulutukseen liittyvät asiat ovat Poweri Cupissa hyvin esillä omalla osastollaan (teltta).
Viime kesänä huiman suosion saanut keskiviikkokisa, Beach Without a Partner käynnistyy jälleen 11.6. Nurmon liikuntahallin kentillä
Laihian Lujattaret järjestää katsastustilaisuuden maakunnan lahjakkaille, tulevaisuuden liigapelaajille Laihian monitoimitalolla keskiviikkona 28. toukokuuta kello 18 alkaen.
Pohjola palkinto Hyvälle Seuralle on vuosittain jaettava tunnustuspalkinto moniarvoiselle ja laadukkaalle seuratyölle. Pohjola haluaa yhdessä SLU:n, SLU-alueiden ja lajiliittojen kanssa nostaa esiin ruohonjuuritason toimintaa, jossa on mukana yli miljoona suomalaista.
Maakuntailtaan osallistui 19 henkilöä. Seuroista olivat edustettuna Laihian Luja, Kurikan Ryhti, Vaasan Vasama ja Vähänkyrön Viesti. Etelä-Pohjanmaan maakuntajaostoa edusti Risto Valkama, PLU:n aluejohtaja Aino-Maija Siren sekä lentopalloliittoa Pertti Honkanen ja Ari Paloniemi.
Uusien akatemiaurheilijoiden valintapäivät kesällä 2008 ovat: - tiistai 17.6.2008 (hakemus meillä viimeistään 10.6.2008) ja - perjantai 1.8.2008 (hakemus meillä viimeistään 25.7.2008)
RSS ATOM